miercuri, 14 decembrie 2011

Băi, magistraţilor !

“Băi magistraţilor ! Să executaţi NUMAI ce vă dictez EU !”
(Pamflet juridic !)


„Băi populaţie ! (că popor nu prea mai suntem!) Să vă intre bine în căpăţâni că EU sunt SINGURUL şi UNICUL care pot să hotărăsc ce e bine, ce e rău, ce e legal, ce e ilegal ! EU UNICUL hotărăsc cine intră la bulău, cine iese de acolo, cine e mogul bun, cine e mogul rău. Să nu vă mai prind că gândiţi altfel decât gândesc eu fiindcă, deoarece şi pentru că voi pune pe voi câinii de pază ai dictatorcraţiei. Lăsaţi-o mai moale cu democraţia ! Ce-i aia ? Ia vedeţi că o să pun câinii mei de pază pe voi ! Cum care câini de pază? Ăştia pe care îi voi enumera: televiziunea mea (aia publică, că doar de aia o plătiţi, ca să vă duc eu de nas cum vreau !); ziarele unde, tot din bani publici, (prin publicitate), mi se ridică osanale, zi de zi, ceas de ceas şi în proporţie de mass media; Curtea Constituţională (numită politic şi cu caracter politic, cum bine susţinea preşedintele curţii interioare, băsesciene) condusă de oamenii mei, A.N.I. care apără integritatea mea şi a apropiaţilor mei, D.N.A. care constată căţeii mei corupţi şi marea corupţie a OPOZANŢILOR mei, că doar PUTEREA e în mâinile opoziţiei şi se ştie: PUTEREA corupe, nu-i aşa ?” Astfel zise lin, nu pădurea, cum zicea Eminescu, ci PUTEREA, adică Băsescu. Doar el e PUTEREA în România !
Ba chiar mai mult decât atât. Domnu Băse, supărat şi înfuriat că mai există cineva în România care nu-i ascultă orbeşte indicăţiile şi ordinele iresponsabile pe care le emite şi le mai şi dă, asmute „boborul”, adică populaţia care suntem, vorba lu’ nea Vanghelie, împotriva magistraţilor. După „salarii nesimţite”, „pensii nesimţite”, „poliţişti şi jandarmi nesimţiţi”, „medici incompetenţii”, „profesori slabi”, „ţărani leneşi şi beţivi”, etc., etc., etc. iată, a venit şi rândul magistraţilor: „magistraţi obraznici şi nesimţiţi”. Păi doar ei lipseau din „bogatul” vocabular prezidenţial, -
n’aşa ? - cum zicea „nemuritorul” mort Brucan !
Ca „pamfletar” ce mă dau şi eu, aşa, pe ici, pe colo, înclin să-i dau dreptate lu’ Băse ! Nu magistraţii şi-au adus aportul la aberaţiile legislative care încalcă drepturile omului, dreptul de proprietate, dreptul la o viaţă demnă, civilizată ? Din cine e compusă Curtea (interioară – o spun cu durere !) Constituţională ? Nu din magistraţi ? Nu exponentul cel mai cel al acestei Curţi a declarat că aceasta (Curtea, care va să zică) are caracter politic ? Şi eu tâmpitul, prostul, nepriceputul, credeam că această Curte veghează la DREPTURILE CONSTITUŢIONALE ale oamenilor şi nu la îndeplinirea dorinţelor neconstituţionale ale lui Băsescu !
Sigur că da, domnul conferenţiar universitar doctor judecător Dan Spânu, ca Preşedinte interimar al Asociaţiei Magistraţilor din România şi domnul procuror doctor Constantin Sima, ca Preşedinte al Asociaţiei Procurorilor din România, dau o replică usturătoare lui Băsescu. Citez din Comunicatul de presă al domniilor lor: „Da, sunt legi pentru judecători şi procurori. Dar sunt legi şi pentru preşedintele României, legi pe care acesta trebuie să le respecte şi care i se aplică aşa cum se aplică fiecărui cetăţean al acestei ţări.”
Sincer ? Păi eu abia aştept ca celui care temporar şi cam cu cântec, a ajuns preşedintele României (nu şi al meu !) să răspundă LEGAL şi CONSTITUŢIONAL, de data asta, cum a încălcat Constituţia Ţării, el şi acoliţii săi (unii dintre aceştia, chiar magistraţi fiind !), cum nu i-a păsat de nici o lege, cum a semnat cu bună ştiinţă legi care nu au fost aprobate legal în Parlamentul României (80 = 170), cum a atentat la Siguranţa Naţională desfiinţând ARMATA, despărţind-o de cadrele ei de rezervă, cum a desfiinţat Poliţia, jandarmeria, Pompierii, cum nu a respectat chiar legi aprobate de el – Legea salarizării profesorilor, spre exemplu. Şi multe, multe alte abuzuri. Ca să nu mai vorbim de obţinerea unei a doua case când el mai avea una. Pentru noi, Băsescu este un exemplu, oamenii zic: „Dacă preşedintele României a încălcat de nenumărate ori legile ţării, eu de ce le-aş respecta ?”
Mai zic cei doi magistraţi în Comunicatul lor de presă: „Statul este unicul debitor care îşi permite, prin vădit abuz de putere, să stabilească el, deasupra legii fundamentale, condiţiile în care să-şi satisfacă creditorii, care nu sunt alţii decât cetăţenii ţării.” Domnilor magistraţi, nu STATUL, ci cei care îl conduc temporar fac acest abuz incalificabil ! Ia să plătească la terminarea mandatului lor cu propria avere, a lor a rudelor până la gradul IV inclusiv ! Ba chiar cu puşcăria, să muncească pentru a plăti aceste abuzuri ! Eu dacă sunt dator la stat doar 1 – un – leu, pentru ca statul să-şi recupereze datoria, justiţia, prin magistraţii ei, hotărăşte să-mi vândă apartamentul cu un leu ! Dar dacă magistraţii, justiţia l-ar obliga pe preşedinte, pe prim ministru, pe parlamentar, pe ministru să-mi plătească datoria faţă de mine cu propria lor avere ? Ar mai fi astfel de abuzuri din partea lor ?

Dorin Filip